איך לקנות באינטרנט מבלי לפחד שיגנבו לכם את האשראי?

תוכן עניינים

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לוודא שאתה משתמש בכרטיס אשראי בעל הגנה נגד הונאה.

כדאי גם לזכור לשים לב לסמל המנעול בכתובת האתר. המשמעות היא שהמידע שלך מוצפן ומוגן מפני רמאים.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לקנות באינטרנט מבלי לחשוש שכרטיס האשראי שלך ייגנב. אחת הדרכים היא להשתמש בכרטיס נטען.

כרטיס אשראי וירטואלי הוא כרטיס תשלום מראש שבו אתה יכול להשתמש כדי לבצע רכישות באינטרנט. יש לו את אותן תכונות כמו כרטיס אשראי רגיל, אבל הוא לא מקושר לחשבון הבנק האישי שלך. אתה יכול להשתמש בו עבור רכישות חד פעמיות או מנויים חוזרים, כמו Netflix או Spotify.

דרך נוספת היא לקנות במזומן במשלוח (COD). אתה משלם במזומן כשהחבילה מגיעה לפתח ביתך והמוכר לא מקבל גישה למידע האישי שלך.

אחת הדרכים לרכוש פריטים באינטרנט מבלי לדאוג שכרטיס האשראי שלך ייגנב היא להשתמש בכרטיס אשראי עם ההגנה הטובה ביותר מפני הונאה. אתה יכול גם להשתמש בכרטיס חיוב או בכרטיס מראש, אבל זה לא יציע לך את אותה רמת הגנה כמו כרטיס אשראי.

הדרך הקלה והנוחה ביותר לקנות משהו באינטרנט מבלי שיגנבו לך את האשראי היא באמצעות PayPal מכיוון שהיא מציעה לך הגנה על רכישה במקרה של הונאה.

מה זה כרטיס אשראי נטען?

כרטיסי אשראי משולמים מראש הם סוג של כרטיס אשראי שניתן להשתמש בו ללא חשבון בנק. הם אינם מקושרים לשום חשבון בנק ובמקום זאת, הכספים נשמרים בכרטיס.

כרטיס נטען בתשלום מראש הוא לרוב חלופה זולה יותר לכרטיס אשראי רגיל צמוד לבנק. העמלות הקשורות לכרטיסים משולמים בדרך כלל נמוכים בהרבה מאלה המשויכים לסוגים אחרים של כרטיסים.

ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי אשראי משולמים מראש, אך לכולם יש דבר אחד במשותף – הם אינם דורשים חשבון עובר ושב או כל צורה אחרת של בנקאות כדי להשתמש בהם.

האם זה בטוח לשלם בכרטיס אשראי נטען?

שאלה זו נשאלת לעתים קרובות על ידי אנשים שרוצים לקנות משהו באינטרנט וחוששים שכרטיס האשראי שלהם עלול להיגנב או להיפגע.

בעבר זה היה חשש לגיטימי. עם זאת, כיום ישנם שירותים רבים המאפשרים לשלם עבור דברים באמצעות כרטיסי אשראי משולמים מראש. כך תוכלו להימנע מהסיכון של גניבת כרטיסכם או פגיעה בכרטיס שלכם ועדיין לקבל את הנוחות לשלם בכרטיס אשראי.

הסיבה לכך היא שכרטיסי תשלום מראש אלה אינם מחוברים לחשבון הבנק שלך ולא ניתן להשתמש בהם לרכישות ללא טעינה ראשונית של כסף עליהם. אז אם מישהו גונב את מספר הכרטיס שלך, הוא לא יכול להשתמש בו כדי לבצע רכישות מבלי שתהיה לו גישה לכסף עליו קודם.

האם צריך חשבון בנק בשביל כרטיס אשראי נטען?

לא, אתם יכולים להשתמש בכרטיס ללא חשבון בנק.

כרטיס האשראי המשולם מראש אינו מקושר לחשבון הבנק שלך, כך שלא משנה אם יש לך אחד או אין.

יש אנשים שמעדיפים להשתמש בכרטיסים האלה מכיוון שהם בטוחים יותר מכרטיסי חיוב והם לא צריכים חשבון בנק כדי להשתמש בו. אתה יכול גם לקבל תגמולים עם כרטיסים אלה ואין עמלות שנתיות או חודשיות.