אפליקציית הכביסה שתעשה לכם חיים קלים

תוכן עניינים

אפליקציית הכביסה Kvisi היא שירות הכביסה הראשון בעולם לפי דרישה. האפליקציה מאפשרת לך להזמין איסוף של הבגדים המלוכלכים שלך ולקבל אותם בחזרה לביתך תוך יום או פחות.

הרעיון של כביסה עד הבית אינו חדש. הוא הוצג בשנות ה-50 על ידי חברה בשם Laundry Maid. עם זאת, זה מעולם לא המריא בגלל המחסור בטכנולוגיה באותה תקופה. Kvisi מחזיר את הרעיון הזה בעזרת טכנולוגיה ובינה מלאכותית.

בעתיד, ניתן יהיה לבצע את כל הכביסה מבלי לצאת כלל מהבית. אתה רק צריך להוריד אפליקציה ואתה מוכן!

שירותי כביסה עד הבית, האם זה משתלם?

אם אתם עסוקים מדי, אם אין לכם מכונת כביסה ומייבש בבית או אם אתם סתם רוצים לחסוך זמן וכסף בכביסה, אז אולי השירות הזה הוא בשבילכם. כביסה עד הבית היא שירות שיגיע עד הבית ותנקה את הבגדים בתשלום.

היתרונות של שירות זה הם שהוא חוסך זמן וכסף למי שלא יכול לעשות כביסה בעצמו או מעדיף לא לדאוג לכבס בעצמו. החסרונות הם שייתכן שלאנשים אין מספיק מקום בבתיהם עבור מכונת הכביסה והמייבש, הנחוצים בעת שימוש בשירות זה.

זה מתאים במיוחד לתושבי המרכז!

כביסה היא תהליך שלוקח זמן וקשה. לוקח הרבה זמן לכבס ולייבש את הבגדים. אבל זה לא הכל, צריך גם להשקיע זמן בגיהוץ שלהם. והדבר הגרוע ביותר הוא שהם אף פעם לא נראים נקיים כמו שהם צריכים להיות. לכן יצרנו את מכבסה בתל אביב – שירות שיכול להגיע אליכם הביתה, לאסוף את הכביסה המלוכלכת ולהחזיר אותה רעננה ונקייה.

אנחנו גאים בשירות הלקוחות שלנו: אנחנו תמיד מגיבים במהירות לכל בקשה או שאלה, אנחנו גם מספקים את הבגדים שלכם באותו היום אם אתם מזמינים לפני 10:00 ואתם לא צריכים לדאוג לשום דבר אחר – פשוט שבו ותרגעו!

מה היתרונות בלכבס במכבסה?

כביסה בכביסה היא טרנד חדש שצובר פופולריות בתל אביב. הרעיון הוא להיפטר מהמטלה שלוקחת זמן ללכת למכבסה ולחכות לסיום הבגדים.

זה יותר מסתם נוחות – זה גם על חיסכון בכסף כי אתה יכול לכבס את הבגדים שלך בבית עם פחות מים מאשר במכבסה.

האם כיבוס במכבסה שומר יותר על הבגדים?

כולנו יודעים שכביסת הבגדים שלנו תגרום להם להחזיק מעמד זמן רב יותר. עם זאת, אנשים רבים אינם מכבסים את הבגדים שלהם בכביסה כי הם מאמינים שהדבר יגרום להם להישחק מהר יותר. זה לא נכון! כביסה של הבגדים שלך בכביסה לא מקצרת את תוחלת החיים שלהם, אבל היא כן גורמת להם להחזיק הרבה יותר זמן מאשר אם פשוט תייבשי אותם באוויר או תכבס אותם ביד בבית.