סליקת אשראי לעסקים – איזה חברה הכי מומלצת?

תוכן עניינים

סליקת אשראי לעסקים היא שירות חשוב שעוזר לוודא שעסקים מסוגלים לבצע רכישות ולשלם לספקים שלהם. זהו שירות הניתן על ידי בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים, המאפשרים לחברות לנהל את כספיהן ביתר קלות.

חברות כמו HSBC, Santander, Lloyds Bank וברקליס מציעות שירותי סליקת אשראי לעסקים. אבל איזה מהם הוא הטוב ביותר?

קשה לומר בוודאות איזו חברה היא הטובה ביותר מכיוון שלכולן יש יתרונות שונים. עם זאת, בנק לוידס מציע סכום אוברדראפט מקסימלי של 250,000 ליש"ט בהשוואה לברקליס שמציע רק 150,000 ליש"ט.

ישנן חברות רבות המציעות שירות זה, כך שיכול להיות קשה למצוא אחת שתתאים לצרכים שלך. עם זאת, יש כמה דברים שאתה יכול לחפש כדי למצוא חברה שתענה על הצרכים שלך. כדאי לוודא שלחברה יש ניסיון בתחום זה ויש לה הבנה בענף ובסוג העסק שלכם. אתה צריך גם לוודא שיש להם ניסיון עם עסקים בינלאומיים כמו גם עסקים מקומיים, כי לעתים קרובות לעסקים בינלאומיים יש סוגים שונים של סיכונים מאלה מקומיים.

איך לבחור חברת סליקה מומלצת?

בחירת חברת סליקה מומלצת היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. אבל, יש כמה נקודות מפתח שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברה.

ראשית, ודא שהחברה רשומה ברשות ההתנהלות הפיננסית (FCA) ובעלת רישיון תקף לפעול בישראל.

שנית, בדקו אם יש להם סנקציות רגולטוריות נגדם בגין אי עמידה בתקנות. שלישית, ודא אם הם היו מעורבים בתלונות או בהליכים משפטיים כלשהם בחמש השנים האחרונות.

רביעית, בדוק אם הם מוסמכים על ידי גופים בתעשייה כמו המכון הבריטי לניהול אשראי (BICM).

חמישית, ודא שהם מציעים מחיר תחרותי ומבנה עמלות שקוף. ולבסוף, בקשו הפניות מחברים ובני משפחה או מאנשים אחרים

כמה אחוזי עמלה נהוג לשלם בסליקת אשראי?

בסליקת אשראי, העמלה משולמת בדרך כלל בצורה של אחוז מהעסקה.

ניתן לשלם את העמלה במזומן או בעין. היתרון העיקרי של תשלום במזומן הוא בכך שהוא מבטל את הסיכון למחדל של כל אחד מהצדדים. אם חברה משלמת עמלה בעין, אזי עליה להיות בהסכם עם הספקים שלה כדי להבטיח שהיא תוכל לשלם עבור סחורות ושירותים בעת אספקתם.

תהליך סליקת האשראי הוא תהליך שבו קונה הסחורות והשירותים משלם למוכר באשראי. לאחר מכן, המוכר משתמש באשראי זה כדי לקנות מוצרים או שירותים נוספים ממוכרים אחרים בשוק.

עסקה מסוג זה מתבצעת באמצעות ברוקר או בנק המאפשרים את המסחר בין קונים למוכרים. עמלת העמלה עבור עסקה מסוג זה יכולה להשתנות בהתאם לסוג המסחר, המטבע, גודל העסקה וגורמים רבים נוספים.