איך משחזרים דיסק קשיח תקול?

תוכן עניינים

מעבדת שחזור מידע היא צוות מומחים המתמחה בשחזור נתונים מדיסקים קשיחים שאינם פועלים יותר. המעבדה פועלת מאז 2002 והם שחזרו נתונים מיותר מ-50,000 דיסקים קשיחים פגומים.

במקרה של דיסק קשיח פגום, הדרך הטובה ביותר היא ליצור קשר עם המעבדה בהקדם האפשרי. הם יבחנו את הדיסק הקשיח שלך ויספקו לך הערכה כמה זמן ייקח לשחזר את הנתונים שלך. אם תחליט לא להמשיך בשחזור, הם ימחק עבורך באופן מאובטח את כל הנתונים מהכונן ויחזירו לך אותם.

המעבדה לשחזור מידע היא מעבדה מתמחה העוסקת בשחזור מידע וזיהוי פלילי. המעבדה מצוידת בכלים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר המסייעות בשחזור נתונים מסוגי מדיה שונים.

המעבדה לשחזור מידע מציעה מגוון שירותים כגון:

– שחזור נתונים מכוננים קשיחים, מערכי RAID, כונני הבזק, כרטיסי SD וכו'.

– שחזור נתונים משרתים ותחנות עבודה.

– חקירות משפטיות עבור רשויות אכיפת החוק.

– ניתוח נתונים לתיקים משפטיים.

ישנן מספר דרכים לשחזר נתונים מדיסק קשיח פגום. דרך אחת היא להשתמש בשירות שחזור נתונים. דרך נוספת היא להשתמש בכלי תוכנה כגון DataRecovery, PhotoRec ו-TestDisk.

שירותי שחזור נתונים הם לרוב הדרך המהירה והאמינה ביותר לשחזר נתונים מדיסק קשיח פגום. עם זאת, הם יכולים להיות יקרים עבור עסקים עם כמויות גדולות של נתונים שצריך לשחזר במהירות. הדבר הטוב ביותר בשירותים אלו הוא שהם מתמחים בשחזור מידע מדיסקים פגומים ואין צורך בידע טכני כלשהו מצד בעל העסק או צוות ה-IT.

כלי תוכנה כגון DataRecovery, PhotoRec ו-TestDisk יכולים לשמש עסקים עם כמויות גדולות של נתונים שצריך לשחזר במהירות או על ידי אנשים שרוצים יותר

מה אפשר לעשות עם נרטב ההארד דיסק?

אם יש לך כונן קשיח רטוב, ייתכן שאתה מחפש שחזור נתונים. אבל מה אפשר לעשות עם כונן קשיח רטוב?

לא ניתן להציל כונן קשיח רטוב. האפשרות הטובה ביותר לשחזור נתונים היא להסיר את המגש ולשלוח אותם למעבדת שחזור מידע.

כונן קשיח רטוב הוא הסיוט הגרוע ביותר של מחשב. כאשר כונן קשיח נרטב, הנתונים הופכים בלתי נגישים.

אם המים לא יוסרו מהכונן הקשיח במהירות, זה יכול להוביל לאובדן נתונים לצמיתות. הסיבה לכך היא שאין דרכים לייבש כונן קשיח רטוב מבלי לפתוח אותו ולתת לו להתייבש במשך ימים ארוכים.

הדרך הטובה ביותר למנוע זאת היא לשמור את המחשב שלך במקום בטוח שבו הוא לא ייחשף למים או לנוזלים אחרים.

האם אפשר להציל כונן קשיח מכל סוג של פגיעה?

כוננים קשיחים יכולים להינזק במספר דרכים. חלק מהנפוצים ביותר הם נחשולי מתח, תקלות מכניות ונזק פיזי.

אפשר להציל כונן קשיח מכל סוג של נזק אם הוא מטופל במהירות. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות את המכשיר ולהוציא ממנו את הכונן הקשיח. אז אתה צריך למצוא חברת שחזור נתונים שיש לה את כל הכלים המתאימים לעבודה ויכולה להבטיח את עבודתם.

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה. התשובה תלויה כיצד הכונן הקשיח ניזוק ואיזה סוג נתונים הוא מכיל.

ישנם שני סוגים שונים של כוננים קשיחים – מכני ומוצק. כוננים קשיחים מכניים מכילים דיסק מסתובב שמאחסן את הנתונים שלך, אך הוא עלול להינזק על ידי דברים כמו נחשול מתח או נפילה.

לכוננים מוצקים אין חלקים נעים והם הרבה יותר עמידים בפני נזקים כמו נחשולי מתח, אך הם עדיין עלולים להינזק אם הם נופלים.

אם הכונן הקשיח ניזוק מכנית, אז יש סיכוי שתוכל לשחזר את הנתונים שלך בהתאם לחומרת הנזק. אם הנזק אינו חמור מדי, אז יש סיכוי גבוה שתוכל לשחזר את הנתונים שלך בעזרת עזרה מקצועית כמו חברה לשחזור מידע.